Rail Baltica. Marijampolė - Kazlų Rūda 1 statinys

Rail Baltica. Marijampolė - Kazlų Rūda 1 statinys

 

 UAB „Kelvista“ 2015 m. lapkričio mėn. baigė sutartinius įsipareigojimus pagal 2013 m. sutartį su AB „Lietuvos geležinkeliai“ (vykdė FIDIC Inžinieriaus ir techninės priežiūros funkcijas) projekte „Geležinkelio ruožo Marijampolė – Kazlų Rūda – Kaunas rekonstravimo, įrengiant papildomą 1435 mm vėžės pločio kelią palei esamą geležinkelio liniją arba 1435mm/1520mm vėžės pločio sugretintą kelią. 1 Statinys: geležinkelio linijos Kazlų Rūda -PL/LT valstybių siena geležinkelio ruožo Kazlų Rūda – Marijampolė rekonstrukcija“.

Rail Baltica geležinkelis buvo statomas rekonstruojant esamą vadinamąją „rusiškąją“ geležinkelio vėžę ir greta klojant naująją europinio standarto (1435 mm pločio) vėžę. Įgyvendinant projektą, buvo įrengta 25,870 km 1520 mm vėžės pločio ir 24,150 km 1435 mm pločio vėžės geležinkelio kelio naujos viršutinės konstrukcijos, sutvarkant geležinkelio kelio sankasos ir vandens nuvedimo sistemas, rekonstruojant 17 vandens pralaidų ir 2 geležinkelio tiltus bei rekonstruojant esamus signalizacijos ir elektros įrenginius. Taip pat buvo rekonstruoti stočių ir sustojimų peronai ir 9 geležinkelio pervažos, įrengtos triukšmo slopinimo ir atraminė sienutės. Darbai buvo atliekami Marijampolės, Vinčų ir Kazlų-Rūdos gel. stotyse bei atitinkamuose tarpstočiuose.

Generalinis objekto Rangovas AB "Panevėžio keliai", darbai vykdyti nuo 2013 m. liepos mėn. iki 2015 m. spalio mėn., objekto galutinė vertė beveik 47 mln. Eurų.